fredag den 19. april 2013

SVS-forberedelsesstress

Sikke en masse S'er der er i den titel. XD 14 dage til SVScon

De sidste uger er fløjet af sted. Ud over SVScon har mit hoved og min tid været fyldt med HERNING100, husjagt/køb, Kita Træf og så skal jeg jo også lige lave 2-3 jobansøgninger om ugen. Så der har været mere end nok at se til – og de næste to uger bliver nok ikke meget anderledes (ud over, at der ikke er noget Kita Træf, jeg skal til.^^)

Jeg føler lidt at forberedelserne har været en smule træge og lange i år. Måske skyldes det, at vi er ved at være så rutinerede, og der ikke er så meget nyt og spændende at lave. Måske skyldes det, at jeg personligt har haft mindre tid og overskud til SVS-forberedelser. Måske skyldes det, at alle involverede ikke er på samme ”linje” – altså at vi ikke har fået snakket i dybden omkring ”linjeføringen” (hvor vi skal hen, og hvordan vi skal køre det). Jeg ved det ikke helt. Det er nok en blanding.

Jeg glæder mig stadig til connen (misforstå mig ikke), og vil egentlig bare gerne have, at vi går i gang nu! Under 2 uger; så er vi ved at være der. Onsdag den 1. maj arbejder jeg et par timer (jeg er i løntilskud), hvorefter Morten og jeg drager på indkøbstur rundt i Herning. Om aftenen kommer sema hjem til os og begynder at se på computere. Juliane (eventteam), Martin (eventteam + booking af Fan event, Artist Alley og Initiativ boder) og Flemming (den ene gopheransvarlige) kommer også sammen med ham, så de kan hjælpe med diverse ting, der skal laves færdige. Torsdag den 2. maj går det for alvor løs med opstillingen.

Vi er egentlig godt med forberedelsesmæssigt, men inde i mit hoved, er der en masse småting, der ligger og rumsterer. Ting der skal bestilles, ting der skal ses igennem, ting der skal tjekkes op på. For et par dage siden havde jeg da også en af mine sædvanlige underlige ”condrømme”. Gad vide om andre arrangører også har det..?

Oven i det hele er der dumpet en problemstilling ned - i travlheden (og fordi det ikke var blevet skrevet ned digitalt), var det blevet glemt, at vi ikke havde det nye eventlokale til rådighed hele connen igennem. Vi kan desværre ikke nå at ændre i conbogen, så den bliver trykt med fejl. :(

Sådan synes jeg hele tiden, der løbende kommer nye problemstillinger - også nogle som vi aldrig før er stødt på i de sidste 5 år endda. At lave con er og bliver en læringsprocess.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar