tirsdag den 30. april 2013

Andre der ser frem til SVS

Jeg er inde i flere gruppechats på Skype. Nogle af dem har specifikke formål, som når der er nogen, der inviterer til fest. Jeg bruger det også i SVS-sammenhæng både med de andre hovedarrangører og eventteamet. Vi har også en social chat, hvor vi snakker om alt mellem himmel og jord. I den bad jeg folk skrive en sætning omkring, hvad de ser mest frem til ved SVS. Her er det de skrev:

Juliane: "At se det hele gå op i en højere enhed"
 
M.B: "At jeg gerne ville have været det"

Jens / Arca: "At se alle de herlige mennesker igen, og have en uforglemmelig weekend :D"
 
Marianne: "forhåbentligt at bidrage med noget godt =P og se alle de folk jeg er så heldige at have lært at kende men som er spredt over danmark ^^"
 
Doctor Bendixen: "At bidrage til at deltagerne får sig en rigtig god Con!"
 
Kevin: "Pølsemix. there done"

Kaw Kawiie: "jeg glæder mig mest til at cosplaye som Slowking 8D"

Bagefter postede jeg det samme på Facebook for at få lidt flere udtalelser. Indtil videre er der dog ikke kommer så mange... ^^;

Maria: "Jeg kunne skrive en stil om hvor meget jeg glæder mig til at se mange af mine venner igen xD"
Helene: "Jeg glæder mig til en pause efter eksamensræset."

Anders: "Glæder mig til at komme et sted hen, hvor folk er mere tolerante overfor hinanden og accepterer en som man er, uden at man behøver at "skjule" noget for hinanden."
 
Anne: "Jeg glæder mig til, at optræde og forhåbentligt give folk en god oplevelse med cosplay showet :)"
 
Kirstine: "Jeg glæder mig til at komme over til de dejlige, jordbundne Jyder ;D"

1 kommentar: