mandag den 10. december 2012

The Blue Rooster Ghosts on her Shoulder

Så blev det 10. december, og vi er dermed gået ind i tierne. Det er godt, jeg har julekalenderen, for der har godt nok ikke været meget andet at skrive om her i december. Jeg har godt nok heller ikke rigtig ledt specielt efter noget, som jeg nogle gange ellers har gjort, når jeg manglede et emne.

Som jeg forventede, så kom der en lille krølle på Maria historien i starten af denne episode, som ledte os over i et lidt større kig på Kyokos fortid - både med hensyn til hendes forældre og de venskaber hun har haft eller mangel på samme. Vi får også et stort hint om, at Kyoko og Ren nok har mødt hinanden, da de var børn. Kyoko ser egentlig ikke Kanae som en rival. Hun ser hende som hendes første veninde.


Kanae derimod har ingen intentioner om at blive veninde med sin rival - især ikke efter at det er gået op for hende, at hun har undervurderet Kyoko. Så da Love Me Section får en uventet mulighed for at komme på live tv, bruger Kanae den til at smide Kyoko i et hane kostume og selv slippe for det. Ham der normalt spiller maskotten Bo, har meldt fra i sidste øjeblik. Lige som Kyoko nyder lyset på scenen, bliver aftenens gæst introduceret i form af Fuwa Sho. Det er starten på den episke Kyoko/Bo 1.0! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar