onsdag den 12. december 2012

The Wounded Rabbit

I dag er det den 12. december. Det betyder, at vi er halvvejs til jul nu. ^^ Jeg er egentlig ikke sådan specielt i julehumør (men det har jeg heller ikke været i de sidste år), men det er nu lidt hyggeligt, at der kravler nisser rundt i stuen, og når det er mørkt udenfor og kalenderlyset brænder. Jeg kommer nok mest i julestemning, når jeg er ude i byen eller i Herningcentret, hvor der er pyntet op med lys og juleudsmykning. Jeg synes ikke, de har været så slemme til at tyvstarte på det i Herning i år - eller også var jeg bare ikke meget i gågaden eller centret i oktober-november. XD

Starten på denne "story arc" er faktisk ikke helt så gylden, som jeg huskede den. Der er dog en masse muligheder for sjove snapshots. Bare de første par minutter efter OP'en byder på mange komiske Kyoko-Ren øjeblikke. 
Først går jagten ind.

Dernæst bruger Ren "sparkle attack"! Det er et angreb! =O
It's super effective!

Okay, jeg lod mig hvis rive med der. ^^; Egentlig er Kyoko-Ren-jagten ikke en del af "story arc'en" - selvom Ren giver Kyoko et nyttigt råd (uden han dog selv er klar over, at han er rar ved hende XD), der kommer til at gavne hende i "story arc'en." De to er bare en sjov duo. Kyoko får altid rodet sig ud i noget, hun fortryder, når det kommer til Ren. Det virker dog også til, at Ren driller Kyoko en del. Han synes godt om, at hun lægger kræfter i sit arbejde, men han bifalder på ingen måde hendes motiver.

Selve "story arc'en" handler om auditionen til en reklamefilm for sodavand. Ud over Kyoko deltager Kanae Kotonami og hendes nemesis Erika Koenji også i auditionen. Det giver Kyoko mulighed for at komme tættere på Kanae - hvilket egentlig er episodens rigtige omdrejningspunkt. Kanae er nedtrykt over Erikas deltagelse, men efter en peptalk fra Kyoko, ændrer hun syn - både på auditionen og Kyoko! De finder en fælles fjende i Erika og beslutter sig at stå sammen som de to eneste medlemmer af Love Me Section.


Uh... Jeg glæder mig til i morgen! Der går auditionen for alvor løs.

2 kommentarer:

  1. Nå skal måske lige skrive lidt, nu serien er ca. halvvejs :)
    Tak for at køre det her, jeg har før prøvet at gå i gang med Skip Beat men blev aldrig færdig med episode 1. Faktisk droppede jeg den meget kort før vendepunktet i den, fordi Kyoko på det tidspunkt stod mig langt ud af halsen. Så, tak for skubbet over det punkt!

    SvarSlet
  2. Tak for kommentaren. Det er rart at høre, at julekalenderen har fået en person i gang med serien. ^^

    SvarSlet