lørdag den 22. december 2012

The Day the World Opened and he was Pulled from it

Jeg har valgt at se to episoder i dag, da jeg ikke regner med at få tid til Skip Beat i morgen. Så må vi se, om jeg ser eps. 24-25 juleaftensdag eller først 1. juledag.


Kyoko sidder fast. Hun kan ikke forstå, hvorfor hendes karakter Mio hader karakteren Mizuki. Hun ved heller ikke, hvordan hun skal lave en original udgave af Mio. Da hun får noget betænkningstid, går det hele dog op for hende. Hun får en god ide, og løber fra settet - desværre uden tilladelse, hvilket vækker harme hos især Iizuka. Hvordan Kyokos Mio ser ud og opfører sig, vil jeg ikke afsløre. Det skal opleves! Lad mig bare sige, at hun overrasker alle.




Kyoko var fuldstændig in-character i forrige episode, og der skal flere klap med klaptræet til, før hun vågner op. 
 
 
Da hun vågner op fra sin døs, går det op for hende, hvad hun har gjort og beder meget om forladelse på sine grædende knæ. Hun gør sig også mentalt klar til at modtage Rens vrede. Selvom Kyoko fortaber sig i sin karakter, er der dog stadig noget af den drømmende Kyoko tilbage inden i hende. Som optagelserne går videre, får Kyoko overbevist flere og flere med sin udgave af Mio.
Ren derimod kommer i store problemer med sin karakter Katsuki, da han for alvor skal vise følelser. Han må endda gentage sin scene flere gange. Ren sidder godt og grundigt fast - så fast, at det eneste han kan gøre, er at kopiere originalen, hvilket er præcis det direktøren for LME advarede ham om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar